الخميس 23 مايو 2024

مستحيل أمثل معاها! مي عمر تثير ضجة

موقع أيام نيوز

تداولت المواقع الإخبارية أنباء حول ڼزاع بين الفنانة غادة عبد الرازق والفنانة مي عمر حول قصة كان وسيطها المخرج محمد سامي، وزوج الثانية، مما جعل الخلاف بينه وبين الأولى يخرج للنور مرة أخرى ويتجدد الحديث عنه.

وأوضحت الفنانة غادة عبد الرازق في إحدى اللقاءات :«كان موقفها في آخر مرة في برنامج في سؤال مش لطيف عن تصريح لـ مي عمر، وانا من وجهة نظري قلت هي عندها حق انها تدافع عن زوجها محمد سامي، أنا وأخويا على ابن عمي وأنا وابن عمي على الغريب، يعني انتوا هل عايزها تسيب جوزها أبوعيالها علشان غادة أنا لو مكانها هعمل كده واقول كده».

أكدت الفنانة مي عمر، صعوبة تقديمها بطولة مشتركة مع النجمة غادة عبدالرازق بسبب خلافها القديم مع زوجها المخرج محمد سامي، قائلة: «مستحيل أمثل بطولة مشتركة مع غادة عبدالرازق وخلافنا موضوع قديم ولكن لازم يكون في كيميا بيني وبين الممثل عشان نعرف نعمل شغل حلو».

وأضافت الفنانة مي عمر، خلال حوارها ببرنامج «حبر سري»، مع الاعلامية اسما ابراهيم، على قناة القاهرة والناس، أنها لا تعتقد امكانية تقديمها عمل جيد مع النجمة غادة عبدالرازق.

موضحة: «معتقدش نعرف نعمل شغل حلو مع بعض لان كان في خلاف قديم ومش معنى أنه عدى أننا نشتغل مع بعض».

واستكملت مي: «أنا مكنتش موجودة في الموضوع أصلا ولكن الموقف مع جوزي وهي نجمة وممثلة شاطرة جدا، ولكن زعلت عشان جوزي وفي حاجات صعب تخطيها».